Najczęściej zadawane pytania - firma

Po prostej rejestracji i wyborze członkostwa Państwo będą mogli zakładać ogłoszenia z ofertami pracy. Wystarczy wybrać kategorię, wprowadzić wszystkie informacje i poczekać na zatwierdzenie. Następnie za pomocą wiadomości e-mail, która pojawi się w skrzynce odbiorczej/Inbox, będą zainteresowane osoby odpowiadać na opublikowane ogłoszenie o pracę. Jednocześnie mają Państwo możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z odpowiadającymi kandydatami.

Zarejestrować się może każda firma, która poszukuje osób lub oferuje pracę w obszarze, którym zajmuje się portal Fermeria.  

Publikować można ogłoszenie pracy krótkoterminowe, długoterminowe lub pracę jednorazową. Jeśli chodzi o kategoryzację, oferta pracy musi przynajmniej częściowo pasować do jednej z podanych 6 kategorii na naszym portalu. Wszystkie ogłoszenia przechodzą proces weryfikacji przez administratora, który podejmuje ostateczną decyzję o tym, czy ogłoszenie zostanie opublikowane. 

Przykład: prowadzisz przedszkole i szukasz nauczyciela. Ogłoszenie zostanie zatwierdzone po wybraniu kategorii opieka nad dzieckiem. Jeśli jednak szukasz pracownika administracyjnego do żłobka, w tym przypadku taka oferta nie zostanie zaakceptowana - nie pasuje do obszaru, którym zajmuje się portal.

Użytkownik ma do dyspozycji dwie opcje. Jedną z nich jest wstrzymanie publikowania ogłoszenia, co ma tę zaletę, że ogłoszenie można w razie potrzeby edytować lub ponownie opublikować. Drugą opcją jest zarchiwizowanie ogłoszenia. W tym przypadku ogłoszenie już nie można edytować i w razie potrzeby użytkownik musi założyć ogłoszenie od nowa. Na liście opublikowanych ogłoszeń znajdują się obie ww. funkcje w wierszu z ogłoszeniem wchodząc w jego opcje.

Rejestracja na naszym portalu jest bezpłatna i po jej dokonaniu otrzymują Państwo na okres 3 dni testowe członkostwo. Podczas tego okresu Państwo będą mogli korzystać ze wszystkich funkcji portalu. Po tym okresie muszą Państwo jednak wybrać jedno z płatnych członkostw, by nadal korzystać z funkcji portalu. Przed wygaśnięciem okresu próbnego otrzymają Państwo automatyczną wiadomość e-mail z powiadomieniem o jego wygaśnięciu. Przegląd typów członkostwa można znaleźć w Cenniku.

Przed wygaśnięciem członkostwa otrzymują Państwo automatyczną wiadomość e-mail z powiadomieniem o zbliżającym się zakończeniu członkostwa. Jeśli nie zdecydują się Państwo na kontynuowanie członkostwa, nie będą mogli Państwo w przyszłości korzystać z funkcji portalu, a wszystkie opublikowane ogłoszenia zostaną zawieszone. Nadal jednak będą Państwo posiadać dostęp do wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej / Inbox. Aby kontynuować swoje członkostwo, wystarczy ponownie wybrać jedno z nich, zapłacić i ponownie korzystać z funkcji portalu.

Pod formularzem z danymi do logowania znajduje się link Zapomniałam/-em hasło. W kolejnym kroku należy wpisać adres e-mail, który został użyty podczas rejestracji. Następnie należy sprawdzić skrzynkę odbiorczą/Inbox, na którą został wysłany e-mail ze zresetowanym hasłem. . Jeśli w skrzynce nie znajduje się wspomniany mail, odczekaj chwilę lub sprawdź skrzynkę SPAM. Jeśli nadal masz problemy,  skontaktuj się z nami.

Wystarczy odczekać do wygaśnięcia członkostwa i po tym terminie Państwa profil i ogłoszenia nie będą widoczne dla pozostałych użytkowników. W przypadku, że Państwo chcą całkowicie usunąć swoje konta użytkownika, należy się z nami skontaktować.